Η ανακαίνιση επαγγελματικού χώρου έχει ανάλογες απαιτήσεις που έχει μια ανακαίνιση σπιτιού.

Φυσικά οι αλλαγές που θα προβούμε εξαρτώνται από τις ιδιαιτερότητες του συγκεκριμένου χώρου. Δηλαδή όταν πρόκειται για ένα κατάστημα η προτεραιότητα πρέπει να δοθεί στα υδραυλικά και τα ηλεκτρικά καθώς και στη βιτρίνα του μαγαζιού. Επενδύοντας σε μια ελκυστική εικόνα του χώρου τότε αναμφισβήτητα μπορεί να προσελκύσει δυνητικούς πελάτες. Προτού όμως περάσει στο στάδιο της υλοποίησης ενδείκνυται η συνεργασία με έναν ειδικό ούτως ώστε να επιτευχθεί ο κατάλληλος σχεδιασμός.

Ο χώρος δηλαδή πρέπει να μελετηθεί κατάλληλα ώστε να εκτιμηθούν οι εναλλακτικές λύσεις που μπορούν να τεθούν σε εφαρμογή με βάση  το υπάρχον budget και τα εγγενή χαρακτηριστικά ενός χώρου. Μάλιστα  ο σχεδιασμός είναι κάτι σύνθετο που συχνά δεν δίνεται η αρμόζουσα σημασία. Πέραν όμως της επιμέλειας του εξωτερικού χώρου , ανάλογη φροντίδα πρέπει να δίνεται και στη διαμόρφωση του εσωτερικού.

Είναι αναγκαίο ο εσωτερικός χώρος ενός επαγγελματικού χώρου να αναδύει ένα αίσθημα οικειότητας και να μπορεί να προσελκύει.

Για αυτό ακριβώς το λόγο πρέπει να φωτιστεί, να διακοσμηθεί και να διαμορφωθεί κατάλληλα ούτως ώστε ο πελάτης να θέλει να συνεργαστεί με τον εκάστοτε επαγγελματικό χώρο ,είτε αυτό έγκειται σε μια απλή αγορά ενός προϊόντος είτε αφορά την παροχή υπηρεσιών.  

Αν από την άλλη ο χώρος που πρόκειται να ανακαινιστεί δεν είναι κατάστημα αλλά κάποιος γραφειακός χώρος ,πάλι πρέπει να λάβουμε υπόψιν μας τη φύση του συγκεκριμένου γραφείου. Όταν πρόκειται για ένα δικηγορικό γραφείο για παράδειγμα, ο χώρος ενδείκνυται να είναι διαμορφωμένος με τέτοιον τρόπο ούτως ώστε να αποπνέει εμπιστοσύνη στον πελάτη. Γίνεται έτσι επένδυση στο ψυχοσυναισθηματικό κομμάτι ότι ο συγκεκριμένος υποψήφιος δικηγόρος που έχει απέναντι του ο πελάτης είναι κατάλληλος για την εργασία.   Κατανοούμε έτσι ότι η ορθή διαμόρφωση του επαγγελματικού χώρου είναι ο παράγοντας που θα δράσει ως σύμμαχος στην αύξηση της παραγωγικότητας των εργαζομένων και των επακολουθόμενων  κερδών .